Vedoucí oddělení kvality
Vedoucí oddělení kvality

Práce v INTERKOVU

Popis pozice

VEDOUCÍ ODDĚLENÍ KVALITY

Co vás čeká na obsazované pozici?

  • Zodpovědnost za řízení systému kvality ve společnosti.
  • Vedení týmu zaměstnanců (6 pracovníků), jejich motivace a hodnocení.
  • Řízení, realizace a optimalizace procesů s ohledem na zvyšování produktivity, zlepšování kvality, snižování provozních nákladů.
  • Spolupráce s oddělením techniky, výroby, nástrojárny, nákupu a obchodu pro dosahování cílů společnosti.
  • Aktivní účast na nových projektech.
  • Zodpovědnost za dodržování BOZP a PO na přidělených pracovištích.

Jaké znalosti, dovednosti a vlastnosti byste měli mít?

  • SŠ nebo VŠ vzdělání technického směru.
  • Praxe v oboru min. 5 let.
  • Technické a logické myšlení, čtení výkresové dokumentace.
  • Znalost metodik řízení kvality (statistiky, hodnocení procesů, řízení reklamací, …)
  • Práce na PC, znalost MS Office.
  • Řidičský průkaz skupiny B.
  • Znalost NJ nebo AJ slovem i písmem na komunikativní úrovni.
  • Organizační schopnosti, odolnost vůči stresovým situacím.
  • Loajalita k firmě, spolehlivost, samostatnost, pracovitost.

Co vám můžeme nabídnout?

  • Perspektivní společnost se silnou tradicí, přátelským kolektivem a pracovním prostředím.
  • Zajímavé finanční ohodnocení (dle zkušeností uchazeče).
  • Služební telefon.
  • Pojištění odpovědnosti.

Ostatní benefity

  • Roční bonus a cílové odměny.
  • Věrnostní odměny, odměny za pracovní výročí.
  • 25 dnů dovolené.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Zvýhodněné zaměstnanecké půjčky, příspěvky na dětské tábory.
  • Závodní stravování.
  • Výuka cizích jazyků (AJ/NJ).
  • Pracovní doba: jednosměnný provoz.
  • Místo pracoviště: Benešov nad Ploučnicí.
  • Možnost nástupu: dohodou.